Telefona'ns al: (+34) 653 753 947

Fes-te soci

Des dels seus inicis, la UM la Nucia compta amb el suport dels socis, que van apostar per col•laborar amb una entitat que es comprometia i s'implicava socialment amb el poble així com en l'educació musical de molts xiquets i jóvens.
Els socis són peça cabdal de l'associació. A canvi de la seua aportació econòmica reben informació cumplida dels actes que programa la UM, obtenen avantatges en l'Escola de Música i, sobretot, adquireixen el dret de poder-ne ser part decissòria del funcionament de l'entitat; des de l'Assemblea anual o com a membre de la Junta Directiva.
Vos animem doncs a ser-ne part de la UM la Nucia i a participar-hi activament. Només heu d'omplir els documents d'alta que trobareu a esta mateixa web.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Desde sus inicios, la UM La Nucia cuenta con el apoyo de los socios, que apostaron por colaborar con una entidad que se comprometía y se implicaba socialmente con el pueblo así como en la educación musical de muchos niños y jóvenes.
Los socios son pieza capital de la asociación. A cambio de su aportación económica reciben información cumplida de los actos que programa la UM, obtienen ventajas en la Escuela de Música y, sobre todo, adquieren el derecho de poder ser parte decisoria del funcionamiento de la entidad; desde la Asamblea anual o como miembro de la Junta Directiva.
Os animamos pues a ser parte de la UM La Nucia y participar activamente. Sólo tiene que rellenar los documentos de alta que encontrará en esta misma web.

Haz CLICK en el enlace de abajo.
TU ENS FAS FALTA!!!

                                 FITXA ALTA SOCIS - FICHA ALTA SOCIOS

Escola de música UM La Nucía

Fes-te soci de UM La Nucía