Telefona'ns al: (+34) 653 753 947

Escola

Des de la seva fundació com antiga Academia de Música han sigut molts els xiquets i xiquetes que han volgut apropar-se fins a ella amb la voluntat de voler ser músic. Posteriorment ha passat a ser Escola de Música de Grau Elemental reconeguda per la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana, amb la qual cosa s’obri un ample ventall de possibilitats a tota la ciutadania que vulga accedir a la pràctica musical sense cap tipus de limitació ni d’edat ni d’aptituds, ni de coneixements, etc. La nostra Escola constitueix un bon mitjà per poder transmetre la tradició i ha esdevingut una ferma mantenidora de la identitat del nostre poble, salvant edats, llengua, pensament... Si tot això ho compartim, el disfrut és tan gran... Assaborim aquest art que no és un altre que el de la música.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Desde su fundación como antigua Academia de Música han sido muchos los niños y niñas que han querido acercarse hasta ella con la voluntad de querer ser músico. Posteriormente ha pasado a ser Escuela de Música de Grado Elemental reconocida por la Consejería de Educación de la Generalitat Valenciana, con lo cual se abre un amplio abanico de posibilidades a toda la ciudadanía que quiera acceder a la práctica musical sin ningún tipo de limitación ni de edad ni de aptitudes, ni de conocimientos, etc. Nuestra Escuela constituye un buen medio para poder transmitir la tradición y se ha convertido en una firme mantenedora de la identidad de nuestro pueblo, salvando edades, lengua, pensamiento ... Si todo esto lo compartimos, el disfrute es tan grande ... Saboreemos este arte que no es otro que el de la música.

MATRÍCULA D'INSCRIPCIÓ ESCOLA  - MATRICULA DE INSCRIPCIÓN

Escola de música UM La Nucía

Fes-te soci de UM La Nucía